Squat challenge

12. dubna 2014 v 23:48 |  SQUATS

SQUAT CHALLENGE

Ráda bych také posílila svůj zadek takže jdu do squatů. Zatím jsem na 3 dnu, tak to zkusím vydržet a uvidím a kdyžtak doporučím tak co jde do toho někdo semnou ?

Jak na to ?

Výchozí pozice: Opět se postav rovně, rozkroč nohy na šířku ramen, narovnej záda, ramena tlač dozadu.
Cvičení: Udělej mírný podřep tak, jakoby sis chtěla sednout na židli. Ruce natáhni před sebe. Tělo můžeš mírně předklonit, avšak dbej na narovnaná záda. Zadeček by jsi měla mít výš než jsou kolena. V této poloze obě půlky zatni alespoň na tři vteřiny.
Jak zvýšit účinnost cviku? Paty měj pořád na podlaze, drž rovná záda. Každý squat prováděj šnečím pohybem, tedy co nejpomaleji. Hýžde by měly být výše než kolena. Měly by být rovnoběžně s podlahou.



Rozpis



 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama